پانزیکلاهبرداری

کسب سود ۱۴۴ درصدی به واسطه ارز دیجیتال

کسب سود ۱۴۴ درصدی به واسطه ارز دیجیتال

در تصویر زیر همانطور که مشاهده می‌کنید دوستی در لینکدین با خوشحالی از کشف بزرگش می گوید کشوری که به ادعای این فرد از طریق ارز دیجیتال ۱۴۴ درصد سود می دهد

اما واقعاً موضوع چیست؟
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این فرد در حال تبلیغ سرمایه گذاری در مستر دیجی کوین میباشد که از اساس توسط دو کلاهبردار در کشور کشور آلمان پیاده سازی شد شایان ذکر است که این دو فرد سابقه پیشین نیز در کارنامه خود داشته اند پیش تر این مطلب را در وب آموز بررسی کرده‌ایم و علاوه بر آن در رابطه با کلاهبرداری های نیز پانزی هشدارهای لازم را داده‌ایم اما متاسفانه این فرد و افرادی مانند این فرد تنها به این خاطر که این کسب و کارهای جعلی و پانزی در حال سوددهی به آنها می باشند هیچ گونه تردیدی در صحت فعالیت این مجموعه های کلاهبرداری ندارند در بسیاری از مواقع سنگ این کلاهبرداران را به سینه می زنند.

در واقع این فرد در حال تبلیغ مستر دیجی کوین می باشد که توسط دو کلاهبردار پانزی از آلمان پیاده شده است.

جالب است که تمام معیار این دوست گرامی از خوب بودن این است که این مجموعه کلاهبردار ۲ سال به وی سود می دهد! فرد رابط ایشان نیز یکی از مدیران بانک ملت بود!

اگر تنها ملاکت در دنیا سود خودته یادت باشه مهمونی بعدی نری بالا منبر بگی کشور فلانه سوییس بهمانه! شما در فلان شدن کشور نقش داری!

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=23065

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا