پانزیکلاهبرداری

کلاهبرداری پانزی + وعده پرداخت سود ۲۰ درصد ثابت با مدیریت کلاهبردار شعیبی زاده (بازرگانی محمت)

کلاهبردار شعیبی زاده (بازرگانی محمت) نمونه دیگری از کلاهبرداری که از دل کلاهبرداری داداشی به وجود آمده است. این فرد که خود عضو شبکه داداشی (آمیتیس) بوده صاحب یک تولیدی کوچک مانتو بوده که به لطف کلاهبردار داداشی سبک و سیاق کار را یاد گرفته و این فرد هم اکنون در کانال خود با وعده پرداخت ۲۰ درصد سود در حال جذب سرمایه است.

پیام زیر مربوط به آگهی ویژه مشارکت در ساخت و تولید مزرعه ارز دیجیتال است ادعایی که تقریباً تمامی پروژه های پانزی آن را وعده می دهند

این کلاهبردار در پروژه پانزی آمیتیس نه تنها پول مردم را بالا کشیده به عنوان سود، بلکه راه و روش کلاهبرداری را هم در همین پروژه یاد گرفته است.

به دلیل برخورد ناموثر دستگاه قضایی با شبکه کلاهبردار داداشی امروز متاسفانه این شبکه در حال تقسیم شدن به زیر شبکه های کلاهبرداری است همانطور که در بالا گفته ایم کلاهبردار شعیبی زاده با وعده ایجاد فارم بیت کوین و پرداخت سود ثابت در حال جذب سرمایه است و متاسفانه هیچ یک از دستگاه‌های ناظر و قضایی کشور مسئولیت برخورد با این کلاهبرداران را به عهده نمیگیرد.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=24417

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. پروژه پانزی آمیتیس چقدر از ملت چاپید. گاها تا ۴۰ درصد هم ادعا میکردن سود میدن. خوده بانک مرکزی به عنوان بالاترین بنگاه اقتصادی ۱۸ درصد سود میده من نمیدونم اینا اون ۴۰ درصدو از کجاشون در اوردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا