پانزیکلاهبرداری

“اسماعیل صحتی” کیست و چه ارتباطی با “کلاهبردار داداشی” و شرکت آمیتیس دارد؟ + [سند]

اسماعیل صحتی کیست؟

اسماعیل صحتی در واقع گرداننده کانال حامیان داداشی به آدرس https://t.me/hamiamitissehaty و نماینده شرکت کلاهبردار آمیتیس در تبریز می باشد که اتفاقاً این نمایندگی بیشترین تعداد قربانی را برای این شبکه کلاهبرداری پانزی جذب کرده است.

نقش کلاهبردار صحتی در شرکت آمیتیس چیست؟

در تمامی کلاهبرداری‌های پانزی قربانیان با وعده سود ثابت به صورت روزانه و ماهیانه جذب میشوند. اسماعیل صحتی نیز از این قاعده مستثنا نیست و همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید این کلاهبردار با وعده سود روزانه یک درصد مدعی شده که در بین تمامی نمایندگان شرکت آمیتیس بیشترین جذب را داشته است.

 

تصاویری هم که در زیر مشاهده می کنید مربوط به جلسه نمایندگی های شهرستان شبکه کلاهبردار پانزی داداشی با شرکت آمیتیس می باشد که در صفحه اینستاگرام اسماعیل صحتی منتشر شده است آرشیو

در کلاهبرداری پانزی همه افراد قربانی نیستند!

نکته‌ای که در رابطه با کلاهبرداری های پانزی و اتفاقاً در کلاهبرداری پانزی آمیتیس باید در نظر داشته باشیم این است که در واقع قربانیان دو دسته هستند.

دسته اول کسانی هستند که واقعاً مالباخته هستند و دسته دوم افرادی هستند که در ظاهر خود را مالباخته نشان می دهند اما هم دست این پروژه کلاهبرداری می باشد.

اسماعیل صحتی قربانی پروژه کلاهبرداری آمیتیس؟

اگر به صوت زیر گوش دهید متوجه خواهید شد که اسماعیل صحتی و نمایندگی ها و عوامل این شبکه نه تنها قربانی این کلاهبرداری نشدند، بلکه  آزاد و همدست این کلاهبردار هستند و در حال تهدید و اغفال قربانیان می باشد.

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم کلاهبردار صحتی مثل افراد دسته اول قربانی شبکه کلاهبردار داداشی از شرکت آمیتیس نیست بلکه این فرد نیز همدست این کلاهبردار و بازوی جذب قربانی و هزاران میلیارد سرمایه برای این شبکه است که متاسفانه وزارت اطلاعات و قوه قضاییه هیچ گونه برخورد به موقع و موثر با این افراد ندارند و هیچ گونه اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم ناآگاه برای مقابله با این پروژه های پانزی نمی شود.

سود پرداختی به قربانیان در پروژه های پانزی از کجا تامین می شود؟

در کلاهبرداری های پانزی عملاً هیچ گونه اتفاق خاصی که منجر به سوددهی شود وجود ندارد و تمامی پولی که در در طی فرایند کلاهبرداری به عنوان سود پرداخت میشود در واقع از جیب فرد پایین هرم به جیب فردی که در بالای هرم وجود دارد میرود.

در رابطه با نحوه سود دهی در کلاهبرداری‌های پانزی باید بدانید که به همه افراد سود یکسانی تعلق نمی گیرد. به این معنا که در بیشتر مواقع افرادی که زودتر از بقیه در کلاهبرداری های پانزی سرمایه گذاری می کنند به این خاطر که نفرات اول این هرم می باشند پس از مدتی ممکن است سود چند برابری بگیرند.

و افرادی که در انتهای هرم وجود دارند تمامی سرمایه خود را از دست می دهند. تمامی این سرمایه به جیب افرادی می رود که در بالای هرم هستند و به عنوان نفرات اول وارد پروژه کلاهبرداری شده اند.

از ادعای باجگیر بودن محمد جرجندی توسط اسماعیل صحتی تا تماس با این کلاهبردار!

پس از بررسی های وب آموز و پرداختن به موضوع اسماعیل صحتی، این کلاهبردار متنی را در رابطه با باجگیر بودن محمد جرجندی در کانال خود منتشر کرد که در طی یک تماس صوتی از اسماعیل صحتی خواستیم که دلایل خود را مبنی بر باجگیر بودن محمد جرجندی در کانال حامیان شرکت آمیتیس بیان کند که متاسفانه هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

پیشنهاد می کنیم فایل صوتی زیر را که تماس وب آموز با اسماعیل صحتی را گوش دهید:

 

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=24370

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا