اخبارارز های دیجیتال

توییتری های سایبری بر علیه انجمن مردم نهاد بلاکچین به بهانه خروج ارز از کشور!

حوزه ارز دیجیتال یا همان رمز ارزها این روزها در جامعه ما ترند شده و علاقمندان زیادی پیدا کرده طبیعتاً با افزایش محبوبیت این حوزه کلاهبرداری های مربوط به آنها هم افزایش پیدا می‌کند.

اما در این میان هستند افرادی که دلسوز مردم و سرمایه آنها هستند و با شناسایی این کلاهبرداران سعی می‌کنند تا با انتشار نام آن ها از ضرر و زیان مردم جلوگیری کنند.

یکی از انجمن هایی که در همین حوزه فعالیت می کند ایران بلاکچین نام دارد. چندی پیش این انجمن لیست نسبتاً بلندی از کلاهبرداران این حوزه منتشر کرد که به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد!

لیست هشدار – انجمن بلاکچین ایران

پس از انتشار لیست هشدار انجمن بلاکچین توییتری های سایبری به صورت هماهنگ و خودجوش با هشتگ انجمن بلاکچین و کلید واژه خروج ارز از کشور بر علیه این انجمن مردم نهاد مطالب زیادی را منتشر کردند.

اما به نظر شما انجمن بلاکچین چه ارزی را از کشور خارج کرده است؟ آیا این انجمن دستی در کلاهبرداری دارد؟

قبل از اینکه کاربران توییتری نگرانی‌های خود را با مخالفت با انجمن بلاک چین در توییتر اعلام کنند وب سایت مشرق خبری به عنوان پشت پرده تبلیغات برای خروج سیستماتیک پول از کشور انجمن های ایرانی که حامی سایت های رمز ارز خارجی هستند به علاوه سند منتشر کرد

در این میان اینطور نتیجه گیری می شود که چون صرافی coinex.com در هنگ کنگ بیشترین مشتری ایرانی را دارد و از طرفی سایت coinex.ir که تنها یک دامنه است و متعلق به یکی از اعضای انجمن، پس بر این اساس این دو سایت با یکدیگر همدست هستند در حال خروج ارز از کشور می باشند.

البته سایت مشرق پس از خرابکاری خود خبر بالا را حذف کرد نکته جالب هم اینجاست که در زمان درج این مطلب سایت coinex.ir فیلتر است ولی سایت صرافی coinex.com فیلتر نیست!

اکنون که کمی قضیه برای شما روشن شد سوال مهم اینجاست که یک انجمن مردم نهاد به کدام گروه شبکه فساد و پولشویی آقایان فشار وارد کرد که مورد حمله همه جانبه این گروه فساد در توییتر و سایت های خبری قرار گرفت

به دنبال روال تخریب انجمن مردمی بلاک‌چین این بار رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته:

“برخی انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در این حوزه مجوز فعالیت خود را در قالب NGO از وزارت کشور دریافت کرده اند، گفت: این وزارتخانه نیز برای نظارت و اعمال قانون در برابر تخلفات صورت گرفته مسئول بوده و باید از اختیارات خود برای ساماندهی این حوزه استفاده کند.”

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=24725

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا